Informaţii returnare
Ce se intampla in cazul in care am primit un produs cu defect/ care nu corespunde cerintelor mele?
Va rugam ca toate produsele sa fie verificate imediat ce le-ati primit. Ne puteti informa asupra oricaror daune sau discrepante in termen de 3 zile lucratoare de la data livrarii. Orice reclamatie privind starea produselor livrate catre cumparator va fi semnalata in scris completand formularul de pe pagina de contact sau la adresa de e-mail [email protected]. Va trebui sa furnizati numarul facturii, codul produsului, daunele pretinse iar, acolo unde este cazul, si poze.
In cazul in care doriti returnarea produselor, puteti sa o faceti in termen de sapte zile lucratoare de la data primirii bunurilor pentru schimb sau pentru returnarea sumei constituita din pretul de achizitie, excluzand costuri de livrare.
Returul produselor se va face prin completarea formularului de contact sau la adresa de mail [email protected].
Cine este raspunzator de plata taxelor de livrare in cazul returnarii produselor?
Taxele postale vor fi responsabilitatea dumneavoastra cu exceptia cazurilor cand produsele sunt deteriorate, cu defecte sau incomplete.
Atragem atentia ca, în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
In cat timp imi pot primi banii inapoi?
În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la retur.
Sunt toate produsele returnabile?
Urmatoarele produse nu sunt returnabile:
- Produsele personalizate sau cele care au fost realizate dupa cerintele dumneavoastra. In cazul anularii unei comenzi a unor produse personalizate ce au intrat in procesul de executie, veti fi de acord sa platiti intreaga suma pentru produsele respective.
- Produsele ce au fost desfacute, afara de faptul cand este vorba de un produs deteriorat.
- Produsele despre care se observa ca au fost folosite.
- Produsele cu defect ce au fost deteriorate dupa ce le-ati primit sau in timp ce le returnati.
Toate returnarile de produse trebuie trimise la adresa de pe plic sau de pe ambalaj.
Pot sa anulez o comanda online?
In cazul in care anulati comanda dupa ce aceasta a fost expediata, veti fi obligat sa suportati costurile de transport si s-ar putea sa fiti raspunzator de plata unei taxe de anulare a comenzii de 20% din valoarea totala a comenzii.